czwartek, 30 sierpnia 2007

Uczestnicy wyprawy - Grzegorz Tarnowski



Ur. 01-11-1982 Warszawa
Wyprawy: Litwa, Łotwa, Estonia – 1200 km (2003); Słowacja, Austria – 1300 km (2004); Warszawa, Niemcy, Holandia, Belgia, Francja, Anglia, Szkocja (powrót autostopem z rowerem) - 3000 km (2005); Szczecin – Kopenhaga - Islandia (2006);

Główny organizator wyprawy, główny mechanik i główny przewodnik.
Pracuje w wydawnictwie kartograficznym. Studiuje socjologię.

W zeszłym roku pewnego zimowego wieczora postanowiłem wypróbować zakupy w internecie przy pomocy karty kredytowej i kupiłem... bilet lotniczy na Islandię! :) To był impuls, ale nie do końca - Islandia "chodziła" za mną już od dawna. Radek tym razem nie mógł jechać, zaangażowany był w realizację innego projektu. Czas płynął, powoli zbliżał się wrzesień, a ja kompletowałem ekwipunek. Zaczynałem się godzić z myślą samotnego wyjazdu - znajomi słysząc jak planuję spędzić wakacje robili wielkie oczy, podziwiali odwagę ale nie chcieli dołączyć, uważając że jest to poza ich zasięgiem... W końcu postanowiłem dać ogłoszenie w internecie. Niebawem zgłosiła się Agata; jak się okazało to właśnie z nią pojechałem na "wyspę lodu i ognia"”

Brak komentarzy: